Ja tenim aquí el Calendari CIB del 2025 amb un munt d'activitats: cursos, sortides col·lectives, neteges... Dóna-li una ullada i reserva't els caps de setmana!
» CURS BUSSEJADOR 1 ESTRELLA 271 MAIG
CURS BUSSEJADOR 1 ESTRELLA (271)
- TEORIES: 5, 6, 7, 12, 13 i 14 de maig - MAR CONFINAT: 10 de maig
Dissabte, ben d'hora, vam visitar el Boreas amb molt bona visibiltiat, rascasses i molta llagosta!
Moltes gràcies per participar i a l'H2O Diving Center! Ens veiem a la propera!
Fa unes setmanes es va dur a terme el congrés de la European Citizen Science Association, on es va explicar el projecte d'Atenció Coralls d'Observadors del Mar. Des del CIB, participem en el projecte com a Observatori Sentinella i vam sortir com a exemple en aquest congrés especialitzat en ciència ciutadana!
No podíem esperar-nos a la pròxima col·lectiva que vam decidir fer-ne una d'improvisada el diumenge a Sa Tuna! Com sempre, el mar ben pla i un munt de vida! Vam veure una Rajada undulada, nudis... i fins i tot un torpedo!
Moltíssimes gràcies a tots i totes per participar!
Fotografies: Berta Pintor i Ricard Arias
Fa un parell de setmanes, alguns socis i sòcies del CIB van fer censos per la plataforma de ciència ciutadana Observadors del Mar.En aquest cas, van prendre dades pels projectes "Deserts Submarins" i "Peixos i Escalfament".
Moltes gràcies per aquests ...
Després de les dues sessions de teoria del seminaris de Biologia Marina, vam fer una immersió a Tossa!Com sempre, un munt de vida, tot i que el Mola mola no es va deixar veure :) Caldrà seguir buscant-lo!
Moltes gràcies a tots i totes per venir i als instructors i instructores del CIB!