» CURS BUSSEJADOR 1 ESTRELLA 271 MAIG



CURS BUSSEJADOR 1 ESTRELLA (271)
 
- TEORIES: 30 d'abril, 6, 7, 12, 13 i 14 de maig 
- PRÀCTIQUES PISCINA: 4 de maig 
- MAR CONFINAT: 10 de maig
- MAR OBERT: 17 i 18 de maig

Per qualsevol dubte amb les dates, consulta el nostre calendari provisional d'activitats CIB del 2025
 
** Preu curs: 330 € (5% de descompte a parelles) i 295 € pels membres de la Universitat de Barcelona.
  • Primer pagament: 150€ (inclou quota anual de socis del CIB + llicència federativa)
  • Segon pagament: 180€ (si teniu el 5% de descompte el pagament es de 171€; si sou membres de la UB el pagament es de 145€)
 
TERMINI INSCRIPCIÓ: dilluns 21 d'abril. Per inscriure-us, heu de contestar aquest formulari
 
DOCUMENTS D'INSCRIPCIÓ (enviar la documentació a cib@cibsub.cat):
- Sol·licitud ingrés al CIB (si no pots descarregar la fitxa posa't en contacte amb nosaltres)
- 1 fotografia de carnet digitalitzada (.JPG)  
- 1 fotocòpia del DNI.
Certificat mèdic (de busseig recreatiu)
- justificant de pagament 
» CURSOS



CURS ALETEIG I FLOTABILITAT
 
Domines la teva flotabilitat? Sabries fer una parada de seguretat a 3 metres de fondària al blau, sense agafar-te a cap corda ni res? Sabries aletejar cap enrere? Et preocupa que puguis estar fent mal a organismes marins sense adonar-te? Com s'aleteja sense aixecar un núvol de sediment darrere teu? I el llast? Portes suficients ploms? Potser en portes masses?

Totes aquestes preguntes són a les que amb aquest curs volem donar resposta. És un curs dirigit a totes les titulacions que tinguin interès a millorar la seva flotabilitat a l'aigua i aprendre tècniques d'aleteig més respectuoses amb el medi.
 
DATES:
  • Teoria: divendres 16 de maig 19.15h a 20.45 h a la Facultat de Biologia.
  • Pràctica: dissabte 17 i diumenge 18 de maig, de 10 a 14h al Centre de Tecnificació Multiesportiu d'Esplugues (Av. Països Catalans, 40-48, Esplugues de Llobregat 08950). 
PREU: 40 €
 
 
Per fer aquest curs és imprescindible ser soci/a del CIB i tenir, com a mínim, el nivell B1E o el Open Water Diver. 
 
INSCRIPCIONS: Us podeu apuntar en el formulari. Teniu temps per apuntar-vos fins dilluns 5 de maig a les 16.00h , les places són limitades i es donaran per ordre d'inscripció.
» Reportatge


El Thalassa sobre el CIB

ON-LINE, al següent enllaç:

Thalassa "Busseig mediambiental"

Horari d'atenció al Públic:

Dilluns: 11h a 15h
Dimarts: 17h a 19h
Dimecres: 11h a 15h
Dijous: 17h a 19h
Divendres: 12h a 15h


Tlf i WhatsApp 623 18 84 35
Mail: cib@cibsub.cat
VOLS FER-TE SOCI DEL CIB? 18 de Febrer 2015

Com fer-se soci

Per fer-te soci del CIB (Club d'Immersió Biologia) s'ha de pagar una quota anual de soci i una quota d'entrada.

Quota anual = 59 €

- Quota familiar: descompte del 10% aplicable al segon, tercer,.. membre familiar.

Quota d'entrada = 18 €

També tramitem l'assegurança, pots triar entre l'assegurança AXA/USP de 24 € o la llicència federativa (aficionat o tècnic) de 35 € o 40 €.

 
 
Hauràs de passar per la secretaria del Club per fer tota la paperassa.

Ens has de portar:
  • Foto carnet
  • Fotocòpia DNI
  • Fotocòpia Carnet SUB (títol de busseig). Si ja ets bussejador
  • Fotocòpia Assegurança de busseig (si la tens tramitada, sinó t'ho podem tramitar nosaltres)
Et farem omplir una fitxa amb les teves dades, i el pagament el pots fer en efectiu o amb targeta.

Descarrega aqui la fitxa.

Si no t'anés bé venir aquí, també podem fer els tràmits via mail i realitzar una transferència bancària.
 
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
Quota familiar:
 
Tots aquells socis que siguin més d’un membre d'una família, us podeu beneficiar d’un descompte del 10% aplicable al segon, tercer, quart, etc. membre familiar. Només cal conviure en un mateix domicili i tenir domiciliat el rebut en el mateix compte bancari per a beneficiar-se d’aquesta reducció. Rebreu informació conjunta i només una revista "Fondària" per domicili. Si és el vostre cas, poseu-vos en contacte amb el CIB per a demanar-ho.

Publicat per: Pepi Cáceres
[«] enrere
» Guia d'espècies


GUIA D'ESPÈCIES
Des d'ara pots consultar el que has vist a les teves immersions a la nostra guia d'espècies
» CIB a Instagram


SEGUEIX-NOS A INSTAGRAM

 

Informació, fotografies de les nostres activitats... i molt més al Facebook o Instagram

RSS Noticies CIB