Horari d'atenció al Públic:

TARDES:
Dimarts i Dijous de 18 a 21h

MATINS:
Dilluns, Dimecres i Divendres d'11.30 a 14.30h


Tlf 93.402.14.34 WhatsApp 623 18 84 35
Mail: cib@cibsub.cat
OBSERVADORS DEL MAR 07 de Juny 2022

GORGÒNIA VERMELLA EN REPRODUCCIÓ

La gorgònia vermella, Paramunicea clavata, es reprodueix cap a finals de maig principis de juny, creant fileres d'ous d'un color lila intens. Els ous són, posterioment, dispersats pels corrents marins, de manera que aquestes fileres apareixen en moments molt concrets i ara, és un d'ells!

L'augment de temperatura de l'aigua pot estar afectant el patró reproductiu en diverses zones, fet que podria afectar el futur de les poblacions d'aquesta espècie.

Com a Observatori Sentinella d'Observadors del Mar, us animem a fotografiar-ho i enviar-nos-ho si ho veieu. D'aquesta manera, podrem pujar l’observació al projecte Atenció Coralls! També podeu crear-vos un perfil a la web d'Observadors del Mar i penjar-ho des d'allà. 

Fotografies: Xavi Bautista i Jordi Regàs

 

[«] enrere
» Guia d'espècies


GUIA D'ESPÈCIES
Des d'ara pots consultar el que has vist a les teves immersions a la nostra guia d'espècies
RSS Noticies CIB