» CALENDARI PROVISIONAL CIB 2025



CALENDARI PROVISIONAL CIB 2025

Ja tenim aquí el Calendari CIB del 2025 amb un munt d'activitats: cursos, sortides col·lectives, neteges... Dóna-li una ullada i reserva't els caps de setmana! 

Horari d'atenció al Públic:

Dilluns: 11h a 15h
Dimarts: 17h a 19h
Dimecres: 11h a 15h
Dijous: 17h a 19h
Divendres: 12h a 15h


Tlf i WhatsApp 623 18 84 35
Mail: cib@cibsub.cat
Coses del CIB 24 de Febrer 2009

IV Jornades sobre el mar i el fons marí

Aquest 19 de març comencen a la Facultat de Biologia les IV JORNADES SOBRE EL MAR I EL FONS MARÍ que, organitzades conjuntament des de la Facultat i el CIB, tenen com a objectiu apropar el mar als estudiants de la UB en general i als de la facultat en particular.

Quan vàrem dissenyar les jornades, es va plantejar el fet de tractar temes diversos a les diferents edicions. L’objectiu és presentar-los des d’una vessant divulgativa que els faci accessibles des de qualsevol ensenyament. Òbviament, estimar la natura que ens envolta serà sempre un valor afegit a qualsevol tasca que desenvolupi un professional. Donat que difícilment s’estima el que no es comprèn, apropar fets de la natura a futurs professionals amb finalitats didàctiques entenem que pot suposar un complement de formació força interessant.

 

 

 

 

 

 

Aquest any tenim la sort de tenir un programa molt interessant tocant temes de força actualitat amb professionals de primer nivell.

19 de Març (dijous): "Taurons a la Mediterrània"
Conferenciant: Sr. Alex Bartrolí

26 de Març (dijous): "Fons marins de Galàpagos"

Conferenciant: Dra. Creu Palacín

2 d’Abril (dijous): "Diversitat de fauna a les immersions"
Conferenciant: Sr. Andreu Llamas

15 d’Abril (dimecres): "Meduses"
Conferenciant: Dr. Manuel Ballesteros

Temes variats, d’actualitat que ens permetran conèixer molts més secrets del mar. En cada sessió tenim audiovisuals, xerrades, debat amb els assistents. L’horari és de 18 a 21 hores a l’Aula Magna de la Facultat de Biologia i la inscripció es realitza al local del Club d’Immersió Biologia en l'horari habitual d'atenció al públic. El nombre de places és limitat.

Publicat per: Toni Arcas
[«] enrere
» Guia d'espècies


GUIA D'ESPÈCIES
Des d'ara pots consultar el que has vist a les teves immersions a la nostra guia d'espècies
» CIB a Instagram


SEGUEIX-NOS A INSTAGRAM

 

Informació, fotografies de les nostres activitats... i molt més al Facebook o Instagram

RSS Noticies CIB