» Reportatge


El Thalassa sobre el CIB

ON-LINE, al següent enllaç:

Thalassa "Busseig mediambiental"

» CURS BUSSEJADOR 1 ESTRELLA 273 JUNY



CURS BUSSEJADOR 1 ESTRELLA (273)

- TEORIES: 18, 19, 20, 25, 26, 27 juny
- PRÀCTIQUES PISCINA: 21 de juny
- MAR CONFINAT: 22 de juny
- MAR OBERT: 28 i 29 de juny
 
Per qualsevol dubte amb les dates, consulta el nostre calendari provisional d'activitats CIB del 2025

** Preu curs: 330 € (5% de descompte a parelles) i 295 € pels membres de la Universitat de Barcelona.
  • Primer pagament: 150€ (inclou quota anual de socis del CIB + llicència federativa)
  • Segon pagament: 180€ (si teniu el 5% de descompte el pagament es de 171€; si sou membres de la UB el pagament es de 145€)
TERMINI INSCRIPCIÓ: dilluns 16 de juny. Per inscriure-us, heu de contestar aquest formulari
 
DOCUMENTS D'INSCRIPCIÓ (enviar la documentació a cib@cibsub.cat):
- Sol·licitud ingrés al CIB (si no pots descarregar la fitxa posa't en contacte amb nosaltres)
- 1 fotografia de carnet digitalitzada (.JPG)  
- 1 fotocòpia del DNI.
Certificat mèdic (de busseig recreatiu)
- justificant de pagament 
 
» CALENDARI PROVISIONAL CIB 2025



CALENDARI PROVISIONAL CIB 2025

Ja tenim aquí el Calendari CIB del 2025 amb un munt d'activitats: cursos, sortides col·lectives, neteges... Dóna-li una ullada i reserva't els caps de setmana! 

Horari d'atenció al Públic:

Dilluns: 11h a 15h
Dimarts: 17h a 19h
Dimecres: 11h a 15h
Dijous: 17h a 19h
Divendres: 12h a 15h


Tlf i WhatsApp 623 18 84 35
Mail: cib@cibsub.cat
Coses del CIB 13 de Juny 2014

Nautitracción: Tancament per jubilació

Nautitracción, la botiga del Poble Nou amb la que el CIB ha estat treballant durant tants anys tanca aquest dilluns dia 16 de juny per jubilació de la propietària. La decisió ha estat una mica precipitada i per aquest motiu l’avís ha arribat tan tard. L’objectiu de la propietat és mantenir oberts, tant el taller de reparació de neoprè i equipament subaquàtic, com el compressor per carregar ampolles. A partir de març del 2015 Nautitracción podria tornar a obrir, però amb un accés diferent, pel carrer Joncar, però ja no com a botiga de busseig, això sí, mantenint la resta de serveis i una plaça d'aparcament per a càrrega i descàrrega.

Des d’ara fins al març Nautitracción establirà un procediment temporal per continuar carregant les ampolles de tots els clients. Encara està per concretar, però molt probablement s’establirà un dia per portar les ampolles i un dia de recollida, que podrien ser dimarts i dijous, o dimarts i divendres. Tan bon punt s’hagi pres la decisió us la farem saber. En tot cas els propers mesos caldrà adaptar-se a les obres que s'han de realitzar al local i a l'aparcament, que es convertiran en una superfície comercial, concretament en un supermercat.

 

Publicat per: Jordi Regàs
[«] enrere
» Guia d'espècies


GUIA D'ESPÈCIES
Des d'ara pots consultar el que has vist a les teves immersions a la nostra guia d'espècies
» CIB a Instagram


SEGUEIX-NOS A INSTAGRAM

 

Informació, fotografies de les nostres activitats... i molt més al Facebook o Instagram

RSS Noticies CIB